سوالات مجلس یازدهم از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

سوالات مجلس یازدهم از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ضمن اشاره به موضوعات و سوالاتی مختلف، از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی درخواست پاسخ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
کد خبر: ۴۵۴۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت باعث ضرر و زیان کشاورزان شده که باید تعیین تکلیف شود.

 

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی مسائل مربوط به حوزه انرژی با حضور وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو درباره نظارت ناکافی در بخش گرمسیری استان کرمانشاه توضیحاتی ارائه دهد. این دغدغه نمایندگان است که باید به آن توجه شده و پاسخ داده شود.


به گفته وی یکی دیگر از سوالات نمایندگان دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان‌های مجلل و ویلا‌های غیرمجاز در حاشیه رودخانه‌ها است. نمایندگان می‌پرسند که چرا این انشعابات داده می‌شود؟


همچنین تعدادی از نمایندگان سوالاتی در حوزه آبریز‌ها و تخصیصات مربوط به آن دارند مبنی بر اینکه نگاه به آن حوزه ملی یا محلی است مثلا در حوزه سیستان و بلوچستان گلایه‌هایی وجود دارد.


رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان سوالاتی در خصوص گرفتن بهای پلکانی و سیاست‌های مربوط به آن داشتند که در گذشته اجرا می‌شد و ظاهرا متوقف شده است. این تأثیر منفی در امور وزارت نیرو گذاشته که باید دلیل توقف آن توضیح داده شود. تعدادی از نمایندگان هم گلایه‌مند از سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی درباره الگوی کشت هستند که این باعث ضرر و زیان کشاورزان شده و باید تعیین تکلیف شود.


قالیباف در پایان گفت: لازم است درباره کندی پیشرفت پروژه‌ها هم توضیح داده شود. این سوال بسیاری از نمایندگان بوده که چرا اعتبارات اختصاص داده نشده و حتی بسیاری از پروژه‌ها بودجه‌ای برای نگهداری پروژه‌ها ندارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده